Första mötet med UF!



Hej på er!
Idag hade jag det första mötet med Ungföretagande! Det kändes läskigt,spännande,nytt och ganska förvirrande, men mest roligt. Det känns lite mycket nu innan man har kommit igång, men det ska nog gå bra sen när man har kommit in i det lite mer ;) Man ska ju ha två stycken handledare, en lärare på skolan som kan hjälpa en, och sen en "mer privat" handledare som man väljer lite mer själv. Jag som erbjuder tjänsten att fixa make-up och hår ska kanske ha en person som är mer insatt i smink/hår-området, som jag kan fråga frågor till utifall det är något som jag vill fråga inom mitt företag som har med smink eller så att göra. Det behöver inte vara någon proffesionell, utan det kan vara någon som är intresserad bara. Det är bara den handledaren jag ska "hitta" sen ska jag köra igång med allt.

Glöm inte att höra av er om ni vill ha en sminkning eller en håruppsättning! ;)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0