____________Senaste veckan/veckorna_________



Hej på er alla fina!
Jag har legat sjuk den här veckan och har inte kunnat uppdaterat som jag har velat och inte heller kunnat göra något "nytt" med UF-företaget. Men nu så fort jag blir frisk, och efter jag är hemkommen ifrån London som jag åker till på måndag, så ska jag ta tag i det och köra på!
Modeshowens andra dag gick superbra btw! :) Hade fått in snitzen med allt som skulle göras och fixas på fina modeller, så alla var glada och nöjda efter mina magiska penseldrag/hår-sprayningar ;P Det var fler som hade sett dagen innan hur jag hade sminkat de andra tjejerna så dom blev inspirierade och ville också bli sminkad av mig, så det kändes ju superkul! Ska beställa visitkort snart iallafall, det känns bra!

Puss och kram sålänge, hörs efter London!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0