Några av visitkorten has left the building!



Tänkte först skriva att den här bloggen är även min loggbok kan man säga för mitt UF-företags handledare, så att dom kan gå in och se hur jag utvecklas med mitt UF osv. Ville bara skriva de så ni vet utifall jag lägger upp "småsaker" ibland och berättar minsta lilla sak jag gör med mitt UF :)
Annars så har min hemskt snälla mamma tagit med visitkort till sitt jobb och lagt där i personalrummet, och det blev bra, många uppmärksammade korten och lät mycket intresserade sa mamma, så det är ju jätteroligt!
Till veckan kommer det uppdateringar om ett jobb jag ska göra åt ännu en fotografering, så håll koll på bloggen hörni! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0