Hej alla sminksugna!



Nu
är jag tillbaka ifrån London sen någon vecka tillbaka, och tror ni inte att det fanns ett smink-paradis där då? Jodå, alla stora sminkkedjor låg efter varandra på Londons gator och det var hur härligt som helst!
Imorgon så registrerar jag mig precis som alla andra på samma skola som UF-företagare. Känns jätteroligt och spännande och nu fattas det bara att man ska börja ragga kunder. KOM IHÅG att det är värt att ringa mig om du har en dålig hårdag, eller vill bli extra fin till festen, det är värt pengarna, och dessutom så är jag som sagt mycket billigare än sminkbutikerna men du får minst lika bra sminkning/hårfixning, det kan jag lova!
Nästa lördag (alltså den 20/11) så kommer jag att stå vid en monter på Staffangymnasiet-Öppet hus, bredvid dom andra UF-företagarna och försöka "sälja" min tjänst för Make-Up och hårstyling. Tid kommer närmare lördagen. Så kom gärna och kanske att det blir lite utlottning om en gratis Make-up/hårstyling? Kom dit å se!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0