Förberedelser inför öppet hus!



Hej och hallå!
Förberedelserna är i full gång för min del inför öppet hus som är på lördag på Staffangymnasiet mellan klockan 10.00 och 13.00 har jag fått veta nu!
Har gjort tillfälliga visitkort nu eftersom mina "riktiga" inte hinner komma tills öppet hus. Det ska bli roligt att få stå vid sin monter på lördag och "visa upp" sitt företag IRL :) Har även gjort prislista (den kan ändras, men just nu gäller dessa priser:)

Make-up (smink):

¤ En vardagligare sminkning  150 :-
¤ En festligare sminkning  200:-

Hårstyling:
¤ En vardagligare styling/håruppsättning  100:-
¤ En festligare styling/håruppsättning  200:-
(i den festligare håruppsättningen ingår t.ex. hårpärlor om man önskar dekoration)
¤ Färgning (antigen så köps färgen själv eller så köper jag den önskade färgen och den kostnaden tillkommer)  50:-

Övrigt:
¤ Noppning av ögonbryn 50:-
¤ Nagel-målning (nagellack) 50:-
(Jag kan även göra Fransk manikyr om det önskas)  70:-


Välkomna till öppet hus då på lördag och hoppas att ni gillar priserna, dom går ju nästan inte att klaga på tycker jag iallafall, det är ju billigt "i jämförelse med alla andra" och ni får ett super-resultat, I promise! :)
(På lördagen så kommer jag att eventuellt dela ut/lotta ut eller något liknande några gratis-sminkningar, så passa på då! ;) )

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Anna Lötberg

Är du självlärt eller har du gått en kurs? :)

2010-11-21 @ 20:30:53
URL: http://annalinnealotberg.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Jag är väl mest självlärd om man säger så eftersom jag har alltid tyckt att det har varit roligt och jag har väl en känsla för det liksom, men sen har jag gått sminkkurser också :)

2010-11-21 @ 21:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0