Sminkning igår/idag



(väldigt dålig bild, syns bara hälften så bra som de är, alla färger/nyanser/skuggor kommer ju tyvärr inte fram men den får duga som en liten visningsbild för idag iallafall!)

Denna sminkning (ögonskugga) hade jag igår när jag sjöng och kompade mig själv på piano på en privatspelning.
Har först lagt en turkosblå skugga längst ut i hörnet av ögonlocket (med en "dutt" av brun skugga allra längst ut för att få djup i ögonlocket), sedan användt eyedust- i guld (makeup store) och sedan lagt lagt på en liten "dutt" av rosa i mitten. Väldigt "regnbågs-aktigt", väldigt sött och snyggt emot ögat (eller om man kanske inte har så färgglada kläder på sig, som jag hade idag t.ex, svarta byxor, svart linne + grå "magtröja", då kan det vara fint med en färgglad ögonskugga).
Vill du ha en sådan här sminkning? Eller någon annan häftig/snygg/sofistikerad/sexig/söt, ja vilken sminkning du vill egentligen, så hör av dig! Visitkortet med nummer osv. står längre ner på bloggen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0