Julen är slut och här kommer bilderna!

Hoppas ni alla har haft en bra och mysig jul! Snart är det nyår och ni kanske får lite inspiration härifrån vad ni vill ha för sminkning på nyårsafton, eller vid ett annat tillfälle kanske. Det här är bara ett par av alla de sminkningar/stylingar jag kan göra såklart!



Här kommer några av de bilder som togs på fotograferingen med tjejerna innan jul :)


En "Före" -bild, alltså innan jag hade sminkat och fixat:



Efter:



(Bak)



Malins frisyr stylade jag på ett "ruffsigt" sätt, "busade" till de lite :) När det gäller sminket så utgick jag från hennes hårtoner/färg och hennes bruna ögon väldigt mycket. Lade en brun och en guldig skugga. Väldigt lyftande för ögonen. Kan användas lika väl till vardags som till fest.







--------------------------------------------

Här är nästa fina modell, Emma, med en ganska så naturlig sminkning -med guldtoner-, men kan även användas till fest såklart. Håret stylade jag "luftigt". Gjorde det lite "Hollywood-svallande" sådär. Satsade på ganska naturliga stylingar den här gången.
(glömde ta "före"-bild ;))








Tonerna i ögonskuggan och det guldiga eyedust"et" går väldigt bra ihop med hårets toner + med Emmas blåa ögon.




Emmas hår: (sida)




(Bak)




De snygga tjejerna tillsammans
:)




Det var allt från den fotograferingen, självklart togs det fler bilder, men dom kanske dyker upp lite senare :) Vill tacka tjejerna som ville ställa upp på detta och även Sanna som hjälpte mig med studio,foto osv. Tack! <3
Hoppas ni blev lite mer inspirerade till att höra av er till mig om styling.
På nyårsafton som sagt så erbjuder jag smink/stylingtjänst mellan 12.00 och 17.00 på dagen!


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Irena

goddagens!



du har kosmetologisk talang-:) jag brukar skippa foundation, puder o concealer. Har ganska fin hy o inget att täcka. Brukar dock ha ögonpenna (soft black som du ) och mascara. Gillar soft black för att den inte är alltför svart.



ha det gott! / Irena

2012-05-16 @ 16:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0