-------------------Passa på den 31/12-10!--------------



På nyårsafton vill man ju se extra snygg och glamourös ut, ellerhur? ;)
På nyårsafton mellan kl 12.00 (dagtid) och kl 17.00 så kommer jag att erbjuda mina smink/hårstylingtjänster! Och som vanligt så är det ju så att jag kan komma hem till er, så slipper ni åka fram och tillbaka när det är som stressigast innan festen! Om ni vill ha min service på nyår så hör av er! Hör gärna av dig flera eller någon dag före så att jag vet i förväg vad du vill ha för slags sminkning/håruppsättning/styling (jag gör även sminkn./stylingar på fri hand ifall att du inte kan bestämma dig själv) och för att bestämma tid osv.
Tänk vad skönt att få slippa att stå och sminka och fixa sig själv den dagen? ;) Och dessutom kommer du defentivt vara snyggast på festen med min hjälp, det lovar jag! Så hör av dig, det kommer att vara värt det!

Puss! <3

Priserna: (och kom ihåg att det här är väldigt billigt, så inget snål nu!;))


Kommentarer
Postat av: Marielle

Jag vet inte vad det är för program =S Haha okej, ja det var det^^, Dom är otroligt snygga! Måste köpa minst ett par någon gång. Detsamma! kram =)

2010-12-20 @ 23:07:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0