--På G!

Hej på er såhär i juletider!

Är fortfarande inte helt frisk, tror tillochmed att förkylningen håller på att ta om, men jag ska försöka att inte bli sjuk nu såhär 3 dagar före lovet!;)
I torsdags var jag ju iallafall på sminkpartyt. Tyvärr så tog jag inte några bilder (var för upptagen med att testa alla produkter;P) men det var iallafall jättetrevligt, och efter nyår och julruschen och allt så tror jag att jag ska köpa in lite smink därifrån till mitt UFföretag! Det var jättehärliga produkter som verkligen fungerade, så det tror jag blir bra!
Nu till veckan innan lovet så ska jag ha en liten photosession med några tjejer i en foto-studio, där jag ska sminka och fixa håret på dom och sedan lägga ut bilderna här på bloggen! Sedan efter nyår ska jag göra samma sak med några andra tjejer, och lägga upp lite fler bilder på några av de sminkningar jag kan göra! Så det ser jag framemot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0