We are here, we’re all alone in our own universe

.
Dagens låt:

Loreen – Euphoria - Single Version


.
Mina tankar förföljer mig var jag än går,
det spelar ingen roll i vilken stad jag bor eller hur jag mår
Jag kan känna mig så tom och levande på samma gång,
och fastän allt går snabbt förbi är ändå resan lång
Varför jag känner såhär har jag ingen aning om,
men det finns ändå ingen jag kan fråga så det är väl vilket som
Du kanske har känt samma sak, inte vet jag,
men om du gör det- säg det till mig, gärna idag.
Vi kan känna oss tomma och vilsna tillsammans jag och du,
för om vi ska göra det ska vi göra det nu.
Men om vi tröttnar på mörkret och allt gråt,
så kan vi lägga oss närmare varandra och lyssna på en bra låt.
Musik har ju en förmåga att göra allt bra,
så en bra låt att lyssna på är alltid tryggt att ha

.
/Ea


-

Ja då har man legat "dödssjuk" i en vecka ;P Det började förra lördagen och sedan dess tills typ i förrgår har jag legat totalt död. 40 graders feber, halsont, magkatarr, halsont, blåsor i munnen osv stod på schemat så det var bara att vila ut allt. Nu har jag vilat 2 dagar efter allt också för man blir ju trött av att vara sjuk också, att det kommer efter liksom, och jag bestämde mig igår när jag började känna att "jag måste göra de och de och de" att jag bara ska vila ut den här veckan så man inte blir sjuk igen på en gång. Den enda fysiska "ansträngningen" jag ska göra är att imorn först ta mig hem, sen på kvällen blir det Melodifestival-finals-fest i Kärrtorp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0