Friday, I´m in love

.
Dagens låt:

Tyler Hilton – Missing You


På tal om mangosorbét

Jag tog precis fram mangosorbét ur frysen. Jag tänkte för mig själv när jag tog ut den typ "åh min favvo-glass", men när jag hade tänkt det så tänkte jag verkligen efter. Ja visst, mangosorbét har varit min favoritglass, men det var ju för flera år sedan, så jag tänkte om den verkligen var det fortfarande. Och när jag började tänka efter så kände jag ju att "njae, den är nog inte favoriten längre"- även om jag gillar den väldigt mycket. Åsså tänkte jag att jag har liksom hela tiden gått och tänkt att den är min favorit-glass, när den inte ens är det längre. Haha, det här börjar ju låta ganska töntigt, det är ju glass liksom;P men jag har en poäng ;) Poängen: Ibland med vissa saker så lever man kvar i det som var förr, den man var förr för man har inte tänkt på att man har förändrats- som med glassen som exempel då. Och jag tänkte att nu när jag har flyttat, hit till Sthlm, så kanske jag har fått chansen att upptäcka nya saker om mig själv, inklusive nya glass-sorter, och det tänker jag verkligen göra.
:)




Kommentarer
Postat av: Felicia

Roligt med ett inlägg! :)

2012-03-17 @ 08:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0