You give me fever

.
Dagens låt:

Familjen – Det snurrar i min skalle



Längtar tills imorgon och 3 dagar efter

Idag åkte man då och jobbade, det gick jättebra. Men när jag hade kommit hem ifrån jobbet, ätit och börjat slappna av kom febern igen, och halsontet har suttit i hela dagen. Drygt att det aldrig bryter ut riktigt någon gång "på riktigt" men men, bara att bita ihop och jobba imorn igen också ;) Jag längtar tills imorgon kväll då man få åka hem till hjärtat och mysa ner sig, på alla hjärtans dag och allt ;) Som jag skrev förut, jag är inget stort AHjärtansD-fan men lite mysigt är det ju, och när man vet att det är en sån dag så varför inte bara ha lite mys? :)

-
Jag sitter och smsar med min far just nu ;P Haha, det är lite roligt på något sätt att han hellre smsar än ringer, men det är kul att se att han försöker iaf ;P Han har börjat skicka dagens låt till mig, precis som jag har på bloggen så skickar han ett par gånger i veckan nått han har lyssnat på och tycker är bra. Jag tycker det är roligt, och oftast så väljer han ut bra låtar. Jag har gjort en spellista nu på spotify där jag lägger in hans låtar som han skickar så om ni är intresserade så lyssna ni också :)
Pappa Orsis "Dagens låt"-ar



Pappa på Östermalms torg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0