Sen när inga sorger finns kvar vad blir vi då lyckligare av

.
Dagens låt:

Den svenska björnstammen – Mörkt kallt ljus

(Glöm inte att lyssna på deras nya album- Den svenska björnstammen – Ett fel närmare rätt "
Mina personliga favoriter var bl.a Ett fel närmare rätt, Ledig, Mörkt kallt ljus, också självklart Svalkar vinden och Vart jag mig i världen vänder. I det stora hela tycker jag att albumet håller väldigt bra hela igenom med att dom blandar låtar med duktigt textskriveri, som man känner igen sig i till låtar man bara tycker är uppfriskande och roliga. En låt som var väldigt olik deras stil var väl Indie train där texten är på engelska osv men det låter fortfarande bra! Den lugna låten Iris var skön också och åkte direkt ner i Sånna där sköna och lugna låtar -listan. 4/5 Nassar får albumet av mig)





"Jag måste lära mig att se det som finns framför mig och de som ingen kan ta härifrån, och även om jag inte vet vart jag ska så får jag aldrig sluta gå"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0