The greatest thing you´ll ever learn, is just to love and be loved in return

.
Dagens låt:

Bee Gees – To Love Somebody


Sängliggandet fortsätter

Igårkväll och inatt har det varit riktigt hemskt. Det enda jag kan göra är typ att sova och ta värktabletter + medicin. Jag har tänkt att ta mig hem till min lägenhet nu i typ 3 dagar, men som jag mår nu går det inte så bra att ta sig dit ;P Jag satsar defintivt på att ta nya tag på måndag då jag ska jobba igen åså, så jag får väl bara ta det som det är nu med all smärta och ta det lungt i helgen. Man har ju några saker att se fram emot dom kommande dagarna/veckan iallafall, t.ex:

- Bästa vännen kommer till Stockholm imorgon över helgen, så man får förhoppningsvis träffa henne en stund någon gång i helgen :)
- På tisdag är det alla hjärtans dag, jag är inte värsta Ahd-freaket men lite mysigt är det ju, och dessutom kanske det händer en till grej, men det är inte alls säkert, rena drömmen vore det iallafall, men som sagt inget spikat och om de händer så lovar jag att skryta om de ;)
- Nästa fredag åker jag och ♥ till Söderhamn över helgen och träffar familjen och bara har det mysigt.


Det var väl några exempel på vad som händer, så jag får väl bara blicka framåt istället för att begrava mig i att tänka på hur ont jag har. Och i slutändan finns det alltid personer som har det svårare eller ondare än vad jag har, så jag brukar tänka på dom vilka dom nu är när det är såhär.





Har på senare tid börjat kallas för Nasse, anledningar:
- Jag är liten och söt tydligen
- Jag oroar mig alltid för något- "Käkäkära nån"
- Jag har en grisnäsa, haha!
- Jag gillar rosa- Nasse = rosa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0