´Cause I´ve got to much life running through my vains going to waste

.
Dagens låt:

The Soundtrack Of Our Lives – The Passover - Single Version



Defining the word Tragedy part 2

"Yes- losing your hearts desire is tragic, but gaining your hearts desire- it´s all you can hope for. This year I wished for love- to immerse myself to someone else and to wake a heart long afraid to feel. My wish was granted. And to end up having that is tragic- then give me tragedy, ´cause I wouldn´t give it back for the world."





-



Popcornen blev lika brända ikväll som jag känner mig

Idag skulle Mallan-brallan ha kommit, men hon blidde sjuk så man blev ensam som vanligt ;P Menmen, fler ggr blir det!
Jag jobbade några timmar (jobba = leka i lekparken, så som att gunga med själv på gungan, åka rutchkana osv ^^) , och sen hela dagen har jag tänkt att städa och diska, men det har inte blivit av, för jag hittar hela tiden "rimliga" ursäkter för att inte göra det, t.ex. "Nej men jag äter först, sen måste man ju vila efter det, sen vill jag ju hinna ut och gå innan det blir för mörkt" osv ;P
Så imorn när jag är ledig får det bli då;)
Och btw- är det bara jag eller finns det fler One tree hill-fans där ute som tycker att iaf början på säsong 3 inte är särskildt bra varken i skådespel eller manus och liknande? Vissa saker är bara inte "vanliga OTHs" stil. Men det är ju min åsikt ;)



-




"If you´re always looking for reasons not to be with somebody- then you always find them. But I guess at some point maybe you should go and give your heart what it deserves."

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0