If you love someone you should not let it show

.
Dagens låt:

The Go! Team – Huddle Formation



-
"Nej gå inte- stanna" sa du när jag skulle gå efter att ha varit hos dig första gången, sen gick du själv några månader senare.
-




Idag har jag mest längtat efter imorgon

Imorgon kommer mormor + lådsasmorfar hit till Sthlm, och det ska bli trevligt tycker jag :) Vi ska dricka skumpa, gå ut och äta och bara umgås. Mormor är ju en av mina bästa vänner så ibland så ser man henne mer som en vän än "bara" en mormor ^^ På så sätt blir hon ju världens bästa mormor.


Jag fick det här mmset från henne idag, det gjorde mig glad :)

Jag har fått tiden att gå idag bl.a med att handla, äta, fixat med en massa "vuxen-poängs-saker/papper", lyssnat på mycket musik-som vanligt, pratat väldigt roliga- men hemliga buissnes-plans med en vän;), kollat One tree hill osv. Jag måste bara påpeka att det bästa OTH-avsnittet är avsnitt 15 säsong 3. Där finns ett citat med som har "räddat" mig många gånger från att bli allt för nedstämd osv. Jag har skrivit det flera gånger, både här, på Fb osv, men här kommer det igen bara för det är bland det bästa citatet någonsin, enligt mig:

"The important thing
is not to be bitter over life's disappointments. Learn to let go of the past. And recognize that every day won't be sunny,
and when you find yourself lost in the darkness and despair, remember it's only in the black of night you see the stars. And those stars will lead you back home.
So don't be afraid to make mistakes, to stumble and fall, cause most of the time, the greatest rewards come from doing the things that scare you the most.
Maybe you'll get everything you wish for. Maybe you'll get more than you ever could have imagined. Who knows where life will take you.
The road is long and in the end, the journey is the destination."

-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0