I am done with my graceless heart so tonight I'm gonna cut it out and then restart

.
Dagens låt:

Florence + The Machine – Shake It Out



Mister du en står det dig tusen åter


Nu förtiden på kvällarna/nätterna och på morgonen försöker jag klura ut livet å allt det där som är "stort". Det går inte så bra, och man blir mest bara knäpp av att ens försöka klura ut allt, t.ex. ordet Varför tmsns med alla dom där stora tankarna, och jag funderar mycket på orden som är mitt motto "Det finns en mening med allt", jag tvekar inte på dom men jag bara funderar ibland på om det verkligen är sant, och varför så mycket känns orättvist och frustrerande här i världen om det nu verkligen är sant. Men som sagt man blir inte smartare av att tänka sådär mycket, utan det går bara runt som en cirkel i huvudet me det där, så det blir alltid att jag släpper tankarna ;) Och sen liksom, ingen har kommit på "allt" hitills så varför skulle jag- Ellinor, 19 år komma på de? Ne, visst kan man tänka på det ibland bara för att, men det bästa är nog att bara försöka leva en dag i taget.
-

Ikväll blir det fin-middag med mina härliga mates iallafall, och sen blev man inbjuden på fest i Zinkensdamm också av en nyfunnen vän, och efter det får vi se om det blir utgång eller så :) Innan jag sticker kanske jag lägger ut kvällens klädes-val, vilket jag inte har en aning om än vad det blir ;P
Nu ska jag ner i tvättstugan och pyssla med tvätt, sen blir det torka golv, ringa kompisarna, fixa, och sen ut!
Ha en jättefin fredagskväll hörni, det tänker jag försöka ha! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0