En dag i taget

.
Dagens låt:

Gavin DeGraw – Not Over You



Mitt huvud/min hjärna är densamma som vädret ute idag
- slaskigt, regnigt, solsken som tränger igenom osv

Idag är Ea trött ;P
Det blev sent/tidigt igår/idag, och inte mycket sömn innan man vaknade. Men det var roligt, och man ska känna lite att man lever också ;)
Gårdagens klädsel som jag inte hann lägga ut då såg iaf ut lite såhär:


-

Jag har iallafall gjort lite nytta idag med att dammsuga, åkt och handlat, bäddat ur sängen+vädrat sängkläder osv.
Middagen som skulle ha varit igår med vännerna blev inte av då, men idag är det spikat för middag kl 19, så ikväll ska jag bara mysa där på restaurangen med vännerna, och sen blir det nog en tidig kväller tror jag.
Kvällens klädsel får jag väl också lägga ut sen då när jag har tid, kanske ikväll eller så, för än sålänge sitter jag i one-piecen och jäser ;P
-
Ha en jättebra lördagskväll hörni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0