Stir it up


Dagens låt:

.
HOFFMAESTRO – Memories in Blue


Ever since i was eight or nine
I've been standing on the shoreline
Always waiting
For something lasting
Loose your hunger, you loose your way
Get confused and you fade away

Oh this town

Kills you when you are young
Oh this town
Kills you when you are young

You die when you're young
You die when you're young
You die when you're young


.

Hemma igen, men tydligen bara ett tag! :)

Sen i tisdags har jag ju då varit i Sthlm och lämnat in CVn här och där och även varit på arbetsintervjuer.
Arbetsintervjun gick så bra att jag fick reda på idag att jag börjar jobba nästa tisdag, så på måndag bär det åter igen till storstaden, och sen vet jag inte när jag kommer hem igen, det återstår att se :)
-
I helgen har jag haft det jättetrevligt också. Jag har träffat nya väldigt trevliga människor och haft det jätteroligt. På fredagen var jag ut med Joel, och vi gick runt lite i stan sen hamnade vi på Café Rival och senare på en av de skönaste pubarna jag har varit på, i gamla stan låg den, men tyvärr minns jag inte vad den hette, men vi träffade jätteroligt folk och hade de kul helt enkelt :) Sen på lördagen bar det ut med Virre, hans flickvän och deras kompisar, och det var en helt underbart rolig kväll :) Det är alltid roligt att träffa nytt trevligt folk, och det gör man ju oftast när man går ut i Sthlm, så det var kul :) -För att sammanfatta allt då så var det ju kul, kul, kul å lite mera kul, som skrivet ;P


Gamla stan, nattetid= sååå fint! Men stora råttor i gränderna som visade sig gillar jag inte!
;P



En optimistiskt vit byggnad med arga moln som bakrund


Staty, hötorget


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0