But you have to follow through

.
Dagens låt:

Muddy Waters – Manish Boy

Första hämt-dagen!
Idag började då "på riktigt" med jobbet efter att ha varit omkring för att kolla boenden, dagis, koder, fått nycklar åså dom andra dagarna :) Det gick jättebra, och man kände sig som en liten mamma nästan ;)
När ja kom tillbaka till söder å lägenheten- efter att för första gången åkt fel i tunnelbanan- åkte för långt, så trött var jag ;P- så slocknade jag på sängen några timmar för jag var så slut ;P
Dilemmat nu är- när ska jag kunna åka hem igen? Haha :) Förut var dilemmat hur och när ja skulle komma hit å hur jag skulle bo osv. och nu när ja är här, så måste ja börja tänka på när ja ska kunna åka hem för att bl.a tvätta kläder, hämta fler kläder osv ;P Jobbet krockar så pass med att ja hinner inte åka hem mitt i veckan, å sen försvinner halva helgen osv. Men de löser väl sig på nått sätt ;)




Så sant som det står skrivet, även om de kan vara svårt att tro på ibland



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0