´Cause today I swear I´m not doing anything

.
Dagens låt:

Thin Lizzy – The Boys Are Back In Town


Hemma över helgen
I fredags lämnade jag då Sthlm en kort stund för en helg-visit i Söderhamn. Från ett söder till ett annat så att säga ^^
Jag har framförallt njutit av att sova i min underbara säng, tagit promenad i friskluften, haft finbesök igårkväll av "familje-vänner", kusiner, mormor+låtsasmorfar och idag kom farmor och farfar med presenter för att jag inte är hemma nästa helg på min födelsedag, så jag verkar iallafall vara saknad här hemma ;P
Jag fick iallafall vila upp mig hemma lite i ca 3 dagar, och få bli lite ompysslad, men imorgon åker jag ner igen för att gå en handledarkurs på tisdag och sen jobba då som vanligt. Jag bor åter igen hos världens snällaste "låtsasmoster" (jag vet inte vad man annars ska kalla låtsasmorfars dotter utan att det ska bli världens förklaring varje gång^^) och familjen, ett tag igen, för att slippa bo på gatan eller liknande, haha :)
Nästa helg fyller jag ju år också så jag hoppas att jag har skaffat mig några snälla vänner som vill fira med mig, haha^^




Hösten är den bästa årstiden i det stora hela tycker jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0