I want to put on my my my my my boogie shoes

.

Efter mitt blöta lilla "oturs-äventyr" idag så gick jag hem och garderade mig med ett paraply och torkade lite innan det bar av på arbetsintervjun jag skulle på. Men såklart när jag kommer ut så har det spruckit upp och regnade inte alls, haha- livets ironi ;) Eller Min egna livs-ironi kanske de är ;P
Efter arbetsintervjun gick jag faktiskt till biblioteket här på söder och skaffade mig ett nytt biblioteks-kort (vuxenpoäng (Y) ) för att skriva ut papper på biblioteket. 
Sen gick jag hem och lämnade paraply med mer för att sen gå tillbaka längs uppför götbacken för att gå lite affärer åså. Jag shoppade i flera timmar, alltså stod i provrummet i hundra år pga beslutsångest- som vanligt ;P Men jag köpte nya skor som jag blev mest nöjd med tror ja (de var behövligt me nya skor eftersom mina andra blev dyngsura ;P) så jag shoppade och tog de lungt när jag ändå fick "ledigt" idag, plånboken skrek litegranna, allra helst åt skorna;P Men det var skönt att få köpa lite nytt, vilket inte har hänt på ett tag så :)





-Det är den verkliga färgen på ponchon. Min telefon och ljuset gick inte ihop ;) Det ligger en vit mössa där också, utifall den inte syns ;P 
Ett klockhalsband har jag velat haft i flera år, så idag när jag såg ett- äntligen i den modell jag vill ha de i, så slog jag till :) Det som ligger bredvid det är ringar.
Jag älskar kornblått + att det passar mitt blonda hår, och det blir ju så snyggt tillsammans med brun ögonskugga -på både över och undre ögat- och lite vit kajalpenna (bl.a såklart)! Ögonen riktigt skiner av dom färgerna för mig :)


Skorna, som också ser bättre ut i verkligheten och på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0