Lights will guide you home

.
Dagens låt:

Sophie Zelmani – Going Home

Inte min dag.
Dagen började med att jag vaknade och kände mig jättekrasslig, men tog mig upp iallafall och började sakta men säkert fixa mig, för att åka in till staden- fixa och skicka iväg papper till polisen, jag skulle in till banken å greja med pengar och sen till olika affärer för att införskaffa lite smått, och sen iväg på jobb, men jag kom bara till centralen och hämtade dedär pappret från polisen så kände jag att kroppen höll på att lägga av, pga feber och av magkatarr å så, så jag fick avboka me jobbet :/ Ja hatar verkligen sånt, när man har bestämt något med nån, att man ska träffas eller så åsså är man tvungen att avboka för man mår dåligt :/, menmen, man kan ju inte pusha sig hur mycket som helst heller... Sen var en av barnen sjuka också precis, så de gick inte för nån så..
Nu hade jag velat haft sällskap av en go person och bara myst hela kvällen typ med film och godis i en stor mysig säng eller nått. Men men ;/

Jag har hittat tillbaka till Mentos fruit igen, så de blir ett sällskap ikväll iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0