Life is a rollercoaster

.
Dagens låt:

Ronan Keating – Life Is A Rollercoaster

.
Oh love, don't let me go
won't you take me where the street lights glow?
I could hear rain coming, I could hear the sirens sound
now my feet won't touch the ground
.

Det kan regna mycket här i Sthlm, men de slutar alltid med att solen skiner upp, och humöret följer med
Idag blev de först sjunga nån timme vid pianot, sen jobb, sen mötte jag upp 3 fina tjejer (Maria, Frida och Sassi) i city för att bara träffas en stund å gå runt i affärer. Jag och Frida bestämde att vi "lekte" Sex and the city för de stämde så precis med oss 4, haha  så kan de gå när man är satc-nörd ;P
Sen hängde jag på Maria hem till hennes ur-mysiga lägenhet, där vi bara satt å snackade- och jag åt apelsinyoghurt me musli- kan verkligen rekomenderas!
På söndag el. måndag- ev. torsd blir jag lägenhets-lånare också, så det känns skönt :)
-
Jag har aldrig spelat alfapet i hela mitt liv, förens jag testade Wordfeud på min iphone för några dagar sen, och jag blev ju ganska fast ;) Och jag trodde ju att det bara var lite halv-konstiga personer man kunde träffa på där, och att det bara var sånna där "läskiga människor" som skrev till en i chatten, -typ haha, men så för någon kväll sen så ändrades min uppfattning av dedär, för jag träffade faktiskt en riktigt bra person. Jag trodde inte man kunde hitta så bra människor genom ett halv-roligt spel på iphonen, men nu vet jag att de kan man visst : >




Börjar längta nu faktiskt, så man kan förbättras lite till- å lite till : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0