Young love burning a hole in my heart

.
Dagens låt:

Flo Rida – Good Feeling

-
Maybe I could be yours
maybe you could be mine
God, I waited so long
maybe my time has come
to walk by your side
-


Här kommer ett litet natt-inlägg dåråe ;p

Jag la mig före 22- igår blir det väl nu. Jag tänkte att det kanske blev lite tidigt, men jag ville inte bli övertrött så jag la mig på en gång när jag kände hur trött jag var. Vaknar någon gång efter 23 men kan somna om. Vaknar efter 2-tiden och kan absolut inte somna om igen.. Så nu sitter jag här, äter hårdmackor och dricker coca cola- ja absolut, det kommer ju hjälpa mig att somna ;P Tur att jag inte skulle upp och jobba klockan 8 som det var tänkt först ;p
Men det känns lite tjatigt faktiskt när jag försökte vända tillbaka dygnet- som har varit heelt upp&ned-vänt de senaste veckorna, åsså när man försöker så går det i allafall inte ;/ Jaja, en annan dag då... ;p
-
Kattvakts-helgen gick bra. Jag tog det bara lungt framför tvn hela helgen. Lagade lite mat på lördagen, drack lite vin, såg många filmer och bara slappade :) Jag behövde nog det efter sjuk-veckan jag hade, bara få en "sista vilo-stund" innan den kommande veckan.
-
På torsdag bär det hemåt skogarna igen iallafall ;)
Jag tänkte åka hem på onsdag egentligen, men jag bestämde mig precis för att åka hem på torsdag istället, bl.a för att jag jobbar på onsdagmorgon och vill inte stressa därifrån till ett tåg, för jag vill åka så tidigt som möjligt på dagen, så därför passar nog torsdag bättre, då är jag ledig också.
Det skulle vara väldigt roligt att t.ex. gå ut på fredagen eller så i Shamn, för att träffa vännerna där hemma, men man vill ju vara hemma också, och att gå ut i Sthlm lockar ju lite mer, pga fler alternativ till uteställen ;p Men vi får se. Folk kanske inte ens vill träffa mig där hemma, haha ;p
-
Nu ska jag äta något mer, kolla ett avsnitt Satc, sen ska jag väl försöka sova igen. Jag känner ångesten av att behöva tvångs-sova, de är aldrig kul ;p Just den här natten var jag ensam också, så typiskt min livs-ironi ;)
Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0