.
Dagens låt:

Phil Collins – You'll Be In My Heart



Till en av de bästa och starkaste människorna/kvinnorna jag känner, en av mina bästa vänner, min förebild och stora idol: Mormor

Ofta så skämtar jag och resten av våran sida av släkten om att du är "Tjata nummer 1"- för att du "tjatar" om allt å inget när man pratar med dig, men i det stora hela så gör vi ju det -för det gör ju dig till den du är-och det är ju att du är så härlig egentligen.
Jag har aldrig någonsin träffat någon som har gått igenom så mycket som du, men ändå är så underbar som person. Allt du var med om i dina yngre dagar och cancern du vann över. Om jag ens ärver hälften av den styrkan du har inom dig så är jag världens mest lyckosamma person.
Det känns mer som att du är en av mina bästa vänner-trots åldersskillnaden, än en mormor- även om du också är världens bästa mormor. Jag kommer nog aldrig att hitta ett sätt att försöka förklara kärleken till dig och tacksamheten för att du har varit den du har varit-och är, för mig.
Hade jag haft mycket pengar hade jag försökt att köpt tillbaka allt i presenter, men det hade nog verkligen inte räckt till i vilket fall. Jag hoppas då att jag istället är en bra person tillbaka mot dig och att jag utstrålar kärleken jag har till dig iallafall.
Jag älskar dig mormor (och Lasse med såklart)

Grattis på födelsedagen (11/11-11), jag hoppas du lever väldigt länge till-i vilket fall så kommer du alltid leva kvar hos mig

/Din Ea







Kommentarer
Postat av: kusin

Ja hon är en förträfflig människa våran mormor,hon är också min stora idol :-)och en av mina bästa vänner. all kärlek till henne <3

2011-11-12 @ 07:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0