Heartbeats

.
Dagens låt:

Kite – I Give You The Morning




Om det är Stockholm, vinet jag dricker, fullmånen eller kanske bristen på sömn, det vet jag inte, men nånting är det som gör att jag blir lite små-knäpp här nere, haha ;P

Igårkväll var jag på några timmars visit i Kungsängen hos "storebror" Johan :) Vi åt mat å slappade bara, skrattade och hade det trevligt. Trots att jag gäspade var 3e sekund och var huuur trött som helst så var det skönt att få vara social en stund med en "annan norrlänning" och få träffa katterna :>
På vägen hem i allafall så började det med att jag somnade på pendeln. Som tur var ringde mormor å pratade med mig så jag inte åkte förbi T-centralen ;P När jag kommer tillslut (sent på kvällen, typ vid 12) till stationen från tunnelbanan där jag skulle byta till buss så gick nästa buss om en halv timme. Trött och less satte jag mig dock och väntade. När det var nån minut kvar så ringde min telefon och rätt som det var så hade tydligen bussen gått utan att jag hade märkt de ;P Liite trött ;)
Jag får dock en lovad skjuts, så jag går upp till gatan ovanför stationen och väntar. Det kommer en bil och jag tänker att ja där är ju skjutsen. Jag hoppar in i bilen, säger Hej och vänder mig om till föraren. Reaktionen från killen jag inte kände var "VEM är DU?"-väldigt chockat. Minst lika chockad får jag lite småpanik, snubblar på orden när jag försöker förklara mig att jag hade hoppat in i fel bil- och tar mig ut lika snabbt som hjärtat slog. Haha! Jag skrattade och grät samtidigt när min riktiga skjuts kom ca 1 minut senare. Som sagt, jag vet inte om det var lill-lördagsvinet, fullmånen, min extrema trötthet eller nått annat, men heeeelt sjukt var det i allafall. Det känns fortfarande som att jag verkligen bara drömde- för sånt händer bara i konstiga drömmar eller nått. (+ att det satt en tant i ett skyltfönster i en affär där jag stod och väntade och filmade-nånting? - Ja, bara helt sjukt som sagt var hela situationen)
Nästa gång jag väntar på skjuts i mörkret tänker jag dubbelkolla minst typ 8 gånger innan jag hoppar in i en bil sådär ;P Tur att killen var snäll iaf som satt i den (Y)
-




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0