I´m not one of those who can easily hide

.
Dagens låt:

Den svenska björnstammen – Vart jag mig i världen vänder



-
I can almost see it
that dream I am dreaming
but there's a voice inside my head saying
"You'll never reach it"
every step I'm taking
every move I make feels
lost with no direction
my faith is shaking

But I gotta keep trying
gotta keep my head held high

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
always gonna be a uphill battle
sometimes I'm gonna have to lose
ain't about how fast I get there
ain't about what's waiting on the other side
it's the climb

The struggles I'm facing
the chances I'm taking
sometimes might knock me down
but no, I'm not breaking

I may not know it
but these are the moments that
I'm gonna remember most, yeah
just gotta keep going
and I, I got to be strong
just keep pushing on

'Cause there's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
always gonna be a uphill battle
sometimes I'm gonna have to lose
ain't about how fast I get there
ain't about what's waiting on the other side
it's the climb, yeah!

Keep on moving, keep climbing
keep the faith, baby
it's all about, it's all about the climb
keep the faith, keep your faith

-

- Och det var mitt liv sammanfattat i en låt, känns det som iaf :P Helt otroligt att jag känner så om en Miley Cyrus-låt, men just den är ju bra så, det får väl vara så då ;)...


-

Fredag:
Slapp/mysdag. På kvällen blev det öl på Hard rock Café med 3 knäppisar ;P Sen donken, och tanken var att vi skulle gå och spela biljard, men det var fullt överallt, så det blev att åka hemåt vid halv 1 tiden, vilket var skönt ändå.
Lördag:
Sov länge, tog mig tillslut upp, gjorde mig iordning, tog headsettet och gick till affären och handlade lite mat+ lördagsgott- och köpte min första egna julmust för i år+ lussegifflar, för att få lite julkänsla- fick på samma gång luft och en längre promenad, vilket var jätteskönt. Har bara varit hemma sen dess, städat, ätit, kollat serie, pratat med Shamn (mamma) osv.
Ikväll blir det bara lungt, mycket mys med trevligt sällskap :>
Nästa helg blir det nog att åka till Söderhamn för att bl.a hämta lite julsaker så man kan börja få lite julkänsla här i lägenheten+ att äta mammas mat, pussa på katten- och syrran, och mamma kommer väl pussa på mig tänker jag ;P Så det ska bli trevligt.

Ha en jättetrevlig helg hörni, och glöm inte att göra något som gör någon annan glad! :>





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0