Besides, maybe this time it's different, I mean I really think you like me

.
Dagens låt:

Robyn – Hang With Me (Avicii's Exclusive Club Mix)



Fredag:

Utgång. Middag på T.G.I Friday´s på Stureplan (och nej, vi gick inte dit för att vaska eller plaska å allt va de heter, vi gick dit för där är maten godast av ställena ;P), sen åkte vi till Sjätte tunnan i Gamla stan för att dricka upp oss lite innan vi gick till någon klubb :) Vi hamnade sedan på Ace vid hötorget där vi hade det så roligt långt in på natten- dansade och hade oss :> Sedan bar det av till Blåsut för att sova!
.
Lördag:

Slö-dagen. Efter fredagen var man ju inte direkt pigg ;p så jag tittade film i sängen hela dagen typ, sen åkte jag hem, handlade lite, såg hur mycket pengar jag hade kvar på kontot och dog lite granna, gick hem och kollade film sen somnade jag vid 2.
.
Söndag:


Vaknade först 11 men orkade inte kliva upp så jag somnade om och vaknade klockan 2.. Jag hann typ vara vaken i nån minut så var det ju mörkt ute igen och då var man lika trött-igen. Mörkret gör mig verkligen hur seg och trött som helst- me don´t like :/ Det känns som att jag gör inget annat än att äta här hemma, men ändå är ja hungrig hela tiden ;P Jag vet inte om det är magkatarren eller bara av ren utråkning ;P
Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 10 så jag får gå ner och tvätta. Jag tvättade ju typ i 4 timmar igår (torkning osv), men det blev fel på en av maskinerna så mina kläder blev alldeles stela när de torkade av tvättmedlet- liiite less blev man ju, så ja måste tvätta om nu ikväll... Sen får klockan gärna bli efter 12 så man får trevligt besök ^^
.
Imorn:


Ledig halva dagen, jobba halv 4 som vanligt, ringa en massa sånna där samtal man tjänar in vuxenpoäng ifrån och sen ska jag väl hem och sätta mig på rumpan å äta igen ;P Haha, det låter väldigt lovande det här med min kost och hälsa tycker jag! Haha, ne men på helgerna får man vila :)
-
Från i fredags:




Jag är så glad att Stockholmarna tänker på oss från Norrland och försöker få oss att känna oss lite mer som hemma iallafall :>


Fin bild på Danielo tycker jag... :>...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0