Shittie-pomfrittie

*

I've been watching but the stars refuse to shine
Ive been searching but I just dont see the signs
I know that its out there
There's got to be something for my soul somewhere


All I want to do is find a way back into love

I can't make it through without a way back into love
and If I open my heart again
I guess Im hoping you'll be there for me in the end

There are moments when I dont know if it's real

or if anybody feels the way I feel
I need inspiration, not just another negotiation

---

Hej!
Slut som människa är jag iallafall!:P Shittie-pomfrittie ;P
Var hemma idag för en förkylning håller på å bryter ut tror jag. Hade så mycket att fixa idag med UF-mässan som ska vara imorn egentligen, men det är tur att det finns telefoner och snälla människor som kan göra lite saker åt en iallafall^^
Ja, imorn är det ju UF mässa då som sagt i tennishallen (uppe vid hällåsen) 12.00-18.00, så kom dit å kolla på mig (-Make-Up your mind UF) och alla andra 219 UF-företag som har kommit från hela länet för att visa upp just sitt UF. Det kommer nog inte vara en tråkig dag iallafall ;P (lite mer info hittar du på http://www.missea.blogg.se/iwillmakeupyourmind)
Jag kommer att erbjuda gratissminkningar vid min monter, så det tycker jag du ska passa på att få :) (Värde ca 250 kr i vanliga fall)- och om du är kille kan jag styla håret på dig lite då istället ;)
Kom och kolla iallafall! :)



(från förra året)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0