Om du aldrig provat hur kan du då vara säker


Dagens låt:

*
Coldplay – Every Teardrop Is A Waterfall


Här är några av de presenter jag fick på min student :)



En ring i silver, med 4 safirer och 3 diamanter :)



En söt liten nalle av mormor och en av flaskorna jag fick


Det här fick jag av farmor. Ett halsband i silver med ett hjärta i markasit-stenar, som farmor har haft jättelänge som jag fick "ärva" nu ^^


En vit klocka som jag har önskat mig länge, fick jag av mormor :)


Ett halsband i Lilla Lisa-design. Det fick jag av faster+kusiner från Dalarna :)


En mindre skål (jag har fått en stor i samma design förut) i Månses design, från farmor och farfar :)
(Älskar sånna där fina grejer man får tills man ska flytta hemifrån:> )


Några av blommorna jag fick ;P

-

Jag fick även saker som pengar, presentkort, armband, örhängen osv. Sen var liksom min "student-skiva" och pengar till studentveckan åså presenter från mamma och pappa såklart :)
Jag tackar för allt jättefint jag fick, verkligen, tack! :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Verkligen fina presenter du fick. Synd att vi inte kunde vara där.

2011-07-08 @ 14:07:59
Postat av: Ellinor

Ja, de var synd! Men tack så hjärtligt mycket för halsbandet åså! Kram

2011-07-08 @ 14:33:54
URL: http://missea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0