I can guarantee you won't find nobody else like me



Dagens låt:

*
Timbuktu – Resten av ditt liv


Ja hörni! Nu är student-taggningen i full gång! :)
Det är väl därför de inte blir så mycket uppdaterat här nu heller pga att de händer saker i "riktiga" livet hela tiden nu, and I like it;)
Nu till veckan så börjar ju då studentveckan för oss. Den 9onde är det mösspåtagning sen kör vi bah! :) Innan den "riktiga" studentveckan börjar så ska vi göra "egna" grejer, t.ex. så ska vi umgås med lärarna imorgon, spela utomhusspel osv :) Sen på tisdag är det den såkallade terminsuppsjungningen (/gemensam sånglektion) vi har, då vi alla sångare på estet, från alla klasser sjunger för varandra i en sal på estet med sånglärarna :) Då även på tisdagen så har vi studentfotografering på skolan med klassen. Sen på onsdag så ska vi musikare upp på berget och spela och sjunga. Det är väl litegranna vad som händer i det stora hela sådär.
Idag blev min balklänning helt klar också efter många om & men, de var skönt :)
Jag känner mig ung och fri iallafall nuförtiden. Det känns som att allt bara flyter liksom, trots alla motgångar som ligger bredvid och under mig, så känns allt ganska lätt och luftigt eller hur man nu ska förklara det ^^
Vi hörs, puss!

(Studentvecko-schemat för er som är intresserade: )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0