Allting börjar om, jag kan börja om


Dagens låt:

*
Lynyrd Skynyrd – Free Bird


Jag har tagit studenten.
Allt känns jättekonstigt och uppåner ;P
Det blev några tårar igår för allt man tänkte på. Ett tag så saknade jag allt på en å samma gång (fastän de var "nyss man lämnade allt"), estet, lärarna, klasskompisarna, lektioner tillsammans, musiken i ensamblesalarna, allt bus under de tre åren på estet, gamla kärlekar, ja allt samtidigt helt enkelt ;P
Det kommer väl kännas konstigt nu ett tag framöver eftersom man har ändå gått i skolan i ca 12 år, och nu slängs man ut i något helt nytt å främmande. Sen har man ju inte fått smälta någon av dagarna på studentveckan heller för allt har bara rullat på, så nu kommer det nog kännas ganska ensamt å tomt tror ja;P
Så vad ska man göra nudå?;P I sommar vet jag iallafall att jag ska ta körkort, spela in skiva, trubadura, åka på Peace & Love osv. Men sen då? Jag vill ju till London, och jag har sökt som au pair, men det är ju fortfarande ett öppet alternativ liksom. Jag vill ju verkligen bara satsa på musiken, men hur man ska göra det och vilka vägar man ska ta är ännu oklart. Skiv-inspelningen kan nog öppna några dörrar, så vi får se hur det bli helt enkelt;)
-
Idag har jag feber, är huuur trött som helst osv, så de känns som man får "sota" nu efter den här veckan som har varit fylld av synder, haha;P




Det fick bli ett litet, halvdåligt kollage;P


(Fler bilder finns i mitt Studentalbum på Facebook)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0