Ain't nothin' gonna break my stride nobody's gonna slow me down


Dagens låt:

*
Snow Patrol – Open Your Eyes


Vädret och trötta jag matchar varandra idag tror jag ;)
Idag är jag äckligt trött, det kan nog dels bero på vädret ja, men sen är det väl mycket förkylningen i kroppen som ligger och lurar.
Gick upp imorse vid 10 och åt frukost, men sen av någon anledning gick jag upp till mitt rum igen och bara la mig på sängen igen, och det var ganska "farligt" gjort, för det började regna och det är ju sömnpillret # 1 att ligga och lyssna på, så jag somnade igen och vaknade vid halv 2, och nu är ja tröttare än innan jag somnade om ;P
-



-
Igår iallafall så kom ju jag och Pontus vidare till final (+ en till jätteduktig tjej) av oss 7 som tävlade. Vi tyckte ju självklart att det var roligt, för då får vi ju bara spela igen, men samtidigt så gick vi inte alls med i tävlingen för att tävla, utan vi ville endast-bara få komma ut å spela litegranna, så vi blev lite chockade där när dom sa våra namn istället för någon av de andra duktiga tjejerna som var med, vi hade ju inga "tävlings-förväntningar" alls ;P
Men roligt är det iallafall och den 28e juli ska vi upp på berget igen för att spela i finalen på den sista trivselkvällen. Be there hörni ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0