Söderhamn I love you, but you´re bringing me down


*
Dagens låt:

LCD Soundsystem – New York, I Love You But You're Bringing Me Down


Hemkommen ifrån en helg i härliga Järvsö!
Och man hinner bara komma hem så ringer telefonen och får höra att man vill att jag ska göra modelljobb på en fotografering, så det ser jag fram emot!
Sen har jag ju namnsdag idag (Ellinor-dagen) så det blev ju en fin "namnsdags-present" ;)
-
Den här veckan blir det rep inför torsdagen då jag och en kompis ska spela/sjunga på berget, sen fortsätter studioinspelningen i/efter helgen också, så det ska bli roligt :) Jag känner att så fort jag blir sysselsatt med "musik-göra" så blir jag mycket piggare och gladare, det är väl för jag älskar att hålla på med musik så förbannat mycket... <3


Järvsöbacken (Öjeberget) by summer + våran fina utsikt ifrån stugan :)
(Fick nästan lite snowboard-abstinens sådär mitt sommaren när man ser liftarna, backen osv ;P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0