Hon var den som kände efter så det spraka´, kunde glittra men sen var det som hon dog inombords


Dagens låt:
*
Albin Gromer – Tillsammans

Jag vill ju vidga vyer som nya brillor
Så ta dina skrikor och pinna som att det brinner
Och knacka dig på bröstplåten, hoppas att du vinner
För ju fler sockerbitar gör drycken inte bitter
Eller slänger man hjärtat på ryggen som ett smycke
Eller vänd kinden o piska vinden
När ensamheten sveper över dig som ryska vinter
För den som vill ha rosor, tål taggiga stjälkar
Att det på liv o död kan knappast vi hjälpa
Men kanske finns det någon som bedövar det pikanta
Så runt och runt rör vi oss och dansar, dansar…

- Timbuktu kan göra fina texter.

-

Gårdagen var mysig, idag var det en slödag och imorn blir det fotografering bl.a!

Igår
cyklade jag först till stan till Max och hans mamma, vi bara myste i soffan framför tvn, kollade film och bara hade det mysigt helt enkelt :)
Sen när jag skulle cykla hem så svängde jag av hos grannen där mamma var på tjejkväll, så jag fick ett glas vin och hade mysigt och roligt där också :)
Idag har jag bara slöat och inte gjort något vettigt alls, har tänkt väldigt mycket, på framtiden hur det ska bli med allt med körkort, jobb, flytta osv. Det är typ det enda som snurrar i mitt huvud nu förtiden, som ett litet hamsterhjul ungefär, eller typ en fläkt eller nått, haha ;P
Imorgon så blir det mer fotografering, denna gång i naturen, så det ska bli roligt : )



Bikini/slö-dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0