I know there's so much more to life, now I know I can shine a light, everything´s gonna be alright


Dagens låt:
*
John ME – Love Is My Drug


Ännu en helg som bara passerade hur snabbt som helst!
Det blev utgång både fre+lörd i helgen. Bankkortet sa nej, medans jag sa ja, och jag vann ju såklart, så det fick bli så! :)
På fredagen gick jag och Sanna ut på Olearys och mötte upp Jasmine och Pontus G där, och även fast det var i stort sett bara 40+are och vi där så var det ändå en trevlig kväll :)
Igår så blev det lite mer drag ;P Inget blev som planerat (som vanligt;P) men det var jätteroligt iallafall! Jag och Jasmine gick ner på Olearys vid 12-tiden och där började det med en tequilashot och efter det träffade vi trevligt folk, dansade tills vi inte orkade mer och avslutade sen där efter 2 på krogen ;P Men det tog ju inte slut där, vi träffade trevliga killar och det blev efterfest hemma hos Jasmine. Vi hade det hur roligt som helst, och så fortsatte det tills kl ca halv 8 på morgonen ;P
Idag har jag varit allmänt slut och inte gjort något vettigt alls ;P



Såhär kunde det se ut imorse ca kl 5 :)
"Det ser ut som att du har blivit ompysslad av en jävla grävling"

Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0