I just want your extra time and your- kiss


Dagens låt:

*
Bob Marley & The Wailers – Is This Love





Ont i halsen och febrig! :(
Det är så typiskt, typ som igår planerade jag att jag skulle åka in till körskolan idag och göra lite nytta, kanske vara lite social och ta en fika, repa osv. Men då blir man febrig och får mer ont i halsen (jag har känt av halsen sen jag badade i helgen) precis när man har tänkt att göra lite nytta ;P Och det är också typiskt att jag ska bli krasslig dagarna före jag ska stå och sjunga inför publik och börja spela in igen nästa vecka. Det finns inget mer typiskt ;P
Men förhoppningsvis ska det gå över till nu på torsdag och till helgen då jag vill ut och ha roligt! ;)
Den "enda fördelen" med att vara sjuk är isåfall att jag tar mig mer tid till att sitta å lyssna på nya låtar på spotify, så jag har hittat jättemycket nytt å bra :)


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0