Hey now boy, where ´you been? Smashed up toy, are you lost again?


Dagens låt:

*
The All-American Rejects – Move Along

Bus med kusin, kräft+räk-middag, sång och musik på trivselkvällen!
I måndags cyklade jag och mamma och hälsade påå moster och lille kusinen Jim :)
Jag busade med han i flera timmar, jag var helt slut efteråt, men det var ju värt det för han är ju bara för söt!
Det kunde se ut lite såhär:








:)

-
Igår åt vi kräftor och räkor, jag, mamma och pappa, yummie säger jag bara :)
Mamma och pappa kanske åt ca 7 kräftor var + några räkor åså, jag åt ca 20 kräftor+ räkor+ 3 rostade bröd åså, haha;P Men älskar man kräftor så gör man de ;)


-

Gött :>

-

Ikväll spelade ju jag och Pontus på berget igen då i finalen :)
Det gick jättebra tyckte vi iallafall :) Vinsten gick till en jätteduktig tjej, men inga spillda tårar blev de inte från våran sida, för vi var ju som sagt inte med för att tävla alls :) Vinsten hade ju blivit en bonus (5000 kr att handla för i S-hamn, sjunga me rocktools m.m) Men som sagt så var vi väldigt nöjda och fler spelningar väntar för oss i sommar så, ja :)


Micke Syd (fr. Gyllene tider) + Tommy Ekman (fr. Style) med Rocktools- smygknäppte lite bakom scenen jag ;)
-

Nu när jag kom hem fick jag och syrran något ryck att baka, så hon gjorde paj och jag gjorde chokladbollar :) Vi ska nog lägga oss på vårat garagetak om ett tag och kika på stjärnorna med en massa täcken osv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0