Det får tydligen inte vara lätt ;)


Dagens låt:

*
Hugh Grant – PoP! Goes My Heart


Helgen var ganska fett me nice och det går framåt med körkortet!
Idag blev det först lunch på stan med Sanna, sen gick vi till körskolan och kämpade oss igenom några timmar där;P Jag hann bara komma hem och hinna äta så bar det av till Stenö och quiz så där oplanerat. Kom dit ganska mycket för sent så sittplatser var ju bara att drömma om ;) Som tur var så kunde jag och Sanna gå till t.ex. mammas kompis där på campingen och snacka lite med dom+ få lite götta också ;) Resten av tiden spenderades vid bryggan där jag å Sanna satt å snackade crap, skrattade osv och tittade på den fina solnedgången :)
När jag kom hem blev det tjejsnack me syrran, som fortsattes med att göra nudlar och spela kort (vänd-tia -eller Uno- har blivit vårat nya tidsfördriv tillsammans ;P)
Nu sitter jag och lyssnar på bra musik och längtar åter igen efter helgen :)




Stenö by evening

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0