En trevlig kväll trots läget just nu


Dagens låt: In the Ghetto - Elvis Presley



Igår var jag först och firade min (barndoms-)kompis hemma hos honom med familjen åså, han har fyllt 18, så senare skulle han + en tjejkompis till han ut på krogen och jag bestämde mej för att följa att följa med för att tänka på annat. Det var hur trevligt som helst, vi pratade, drack litegranna å dansade å hade det hur roligt som helst :) Det vill jag göra om flera flera gånger! :)

Bilder från dansgolvet





(Jag vet inte vad jag gör för min på bilden, menmen;P)



Dancing at Oleary´s :)



Tack för igår hörni! ^^

---



Kommentarer
Postat av: almiiis

tack själv! :D

2011-02-06 @ 21:39:06
URL: http://frigolitsson.blogg.se/
Postat av: almiiis

sv: oj tänkte inte på namnet, det är helt okej! hoppas det var ok att jag skrev ditt! tack igen säger jag, det var jätte trevligt och även om jag inte sa så mycket så hade jag skitkul :)

2011-02-07 @ 00:32:55
URL: http://frigolitsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0