Don´t make things difficult, don´t make it hard living on


Dagens låt:
.
Eurythmics – Here Comes The Rain Again


Ja, nu sitter jag här i Sthlm, på söder åter igen, på "mitt" rum, med ett "amerikanskt" tangentbord, så det tog lite mer tid märker jag att skriva nu än på ett "vanligt" tangentbord ;P Jag kom igårkväll och då hann jag bara in med resväskan så blev jag medryckt ut på äventyr igen på stan med Joel, en nyfunnen vän- väldigt duktig på gitarr måste jag ju bara få säga då ;) Vi drog runt i staden och hamnade till sist på Wiströms pub i gamla stan, där det var jamkväll, så Joel spelade litegranna också. 
Jag har iallafall börjat få mer grepp nu om staden ;P Det kommer sakta men säkert, de där gatu-minnet åså ;P För en småstadstjej som mig tycker jag att jag lär mig ganska bra än sålänge iaf ;) Men har man stora drömmar så måste man ju oftast satsa i de stora städerna också, och det är väl lite de som är planen ;)
Alla sover så nu lyssnar jag på musik i hörlurarna genom deras dator och funderar på om man kanske ska ta sig en macka eller så innan läggdags. Jag börjar känna mig småkrasslig, och det är inte kul när man vet att man ska vara kvar till söndag, men jag hoppas att jag kan hålla ut. Imorn blir det jobb-ärenden igen och sen blir det att vara barnvakt igen :)
Godnatt då Stockholm, Söderhamn och alla ni andra ;)
.

Utsikt från balkongen här över innergården, mysigt tycker jag det är dårå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0