And the world spins madly on


Dagens låt:
*
Kent – Kärleken Väntar


Allt bara snurrar i huvudet på mig, och allt känns så förvirrat men ändå så är jag så bestämd ;)
Igår när jag vaknade kände jag verkligen att det var en sån där skol-starts dag. Det är klart att känslan sitter kvar när man ändå har gått i skolan i 12 år liksom;P Men för första gången på mer än hälften av mitt liv behövde ja inte gå till skolan. Det kändes så konstigt, och inte ens direkt skönt. Jag kände ingen ro direkt av att få sova längre än alla andra (som skulle gå till skola/jobb), utan bara en konstig känsla och en rastlöshet. Jag kände mig för första gången på hela sommaren, trots att kompisar har jobbat runt omkring mig osv, arbetslös ;P -Eller arbetssökande säger man ju nu förtiden ;)
Men det känns bra iallafall att jag har börjat sökt jobb, så jag känner mig ju inte helt hopplös;P
Om en vecka går tåget ner emot Sthlm igen för att gå på arbetsintervjuer osv. Så det känns jättebra. Jag blir där längre och längre, den här gången blir det nog tisdag-sönd. -and I love it :)
Snart är alla bilder klar från fotograferingen också, eller jag ska iallafall få alla av Johan. Har ju ännu fått vissa bara, så det ska bli kul att få alla på en och samma plats :)
Det har varit lämpligare att lägga upp bilderna på facebook, så gå in nedan om du vill se alla som finns hittils, samlade.




Mitt album för fotograferingen på Facebook



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0