Kroppen må vara svag men det är inte jag

.
Dagens låt:

Feed Me – Strange Behaviour - Original Mix


En fråga jag fick genom bloggen:
"Hur ska du klara av att jobba när du är hemma för att du är sjuk/har ont mycket?"
Svar:
Självklart har jag också tänkt på det, och ibland har jag blivit "rädd för mig själv" att jag inte ska kunna klara av att jobba fullt ut åså, men jag har iallafall kommit till den mognad att jag vet att ett jobb är ett jobb, och det är inte alls som att ringa och sjukänmäla sig när man gick i skolan eller att t.ex. att avboka en "träff" med en kompis (-även om det också har varit/är jobbigt) utan på ett jobb tjänar man pengar och där kan man få sparken, så om jag skulle få ett jobb är det klart att jag kommer göra mitt yttersta -och lite till för att få det att fungera.
Jag skulle egentligen behöva bli en lyx-fru eller nått det vore ju bäst, haha, nedå ;P

Tack för frågan!
-
Har du någon annan fråga som rör att jag är sjuk, om min musik, om mig eller vad som helst så fråga på bara!

Puss!




The Beatles i mitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0