I´ve got to break free

*

www.myspace.com/ellinorohlsson


Okej, nu har jag lagt ut min studio-inspelade (lite annorlunda än orginalet) version av More then they will ever know. Jag vet typ inte om den är färdig (det kan bara David svara på;P) men jag lägger ut den i brist på annat ;P
Pga vissa tråkiga omständigheter så kommer nog inte min skiva i just Void-studion bli färdig på ett tag. Det kan hända att det blir inspelning längre fram, men just nu står det stilla och det går inte att göra något åt. Jag hoppas jag får spela in på annat sätt inom snar framtid, så jag får ge er lite annat material än just den här låten + någon annan dåligt inspelad låt ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0