Uppåner, ner å upp

Tjabba :)
Igår kväll drabbades jag av nån överbelastning i hjärnan så jag var väl litet av ett nerv-vrak..
MEN idag/ikväll äre iaf party hos sonny som nyss fyllt 18, det ska bli så skönt att få träffa folk å få komma ur den här lilla bubblan som de känns som att jag går i nu;P Så vid halvfem ungefär kommer Johanna å Tobbe hit en snabbis för att hinna dricka lite före å sen blire att åka vid 5 igen ungefär:P Nu ikväll ska ja inte tänka på mina problem utan jag ska bara ha kul, skratta, pussas (me älskl ofc) ,dricka, bli lite lullig, ja, osv ;P Ha en trevlig lördagsafton alla glada, lev nu å slösa inte bort sekundrarna i livet, för de är dom där sekundr. som gör livet ;) (wisdom-words by Ea ;P)

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0