Get myself together

.
Dagens låt:

The Source – You Got The Love (New Voyager Radio Edit)




Nu har jag varit dålig på uppdatering ett tag igen, men dagarna flyter på och ibland så tänker jag så mycket så jag inte ens kan förmå mig till att skriva något, känslor och tankar utan slut, det är vad jag fyller dagarna med bl.a ;)
-

Man börjar känna sommar-dofter ute iallafall, och jag känner att kroppen bubblar av sommar-lycka på något sätt :) Till och med idag när det regnade ute så kände man den där lukten av fuktig asfalt, blomdofter och mitt i allt de så kom doften som bara finns här i Sthlm. Den lukten är oemotståndlig och jag bara fylldes upp av förväntan inför tanken på att det är första sommaren jag riktigt bor här, och det känns ju helt underbart.

Jag har faktiskt gjort det hörni. Jag har flyttat hit själv. Jag klarar mig själv (iallafall fysiskt/mentalt-med lite hjälp av vänner såklart, ekonomiskt bl.a behöver även jag fortfarande lite stöd ibland, men jag vet att snart kommer jag kunna klara mig helt själv. Tålamod). Här i Stockholm har jag haft bland dom värsta stunderna i mitt liv hitills, men jag ger inte upp för det är även här jag har haft bland dom bästa stunderna i mitt liv, och det skulle jag inte ge tillbaka för något. Här kan jag må som bäst men även som sämst, och att staden Sthlm accepterar att jag/det är så, det är delvis varför jag är så förälskad i den tror jag.

Här ska jag ge mig själv tid till att växa som person, och att lära mig det där som kallas "Livets gåta"- Älska, glömma och förlåta (Men jag har alltid vetlat bytt ut "glömma" mot t.ex. "drömma", så Älska, drömma och förlåta ska jag väl göra här iallafall ;)
Jag har redan lärt mig mycket, men man är aldrig fullärd när det kommer till sig själv så det är det bara fortsätta att lära sig.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0