Saddle me up and let´s begin

.
Dagens låt:

Flo Rida – Wild Ones - feat. Sia



"Riktiga" Ellinor börjar komma tillbaka (eller kanske en ny förbättrad version) till det glada livet

Dagarna nu är fyllda med arbete, häng med kompisar, skratt, roliga stunder, försöka lära sig att åka longboard, försöka skriva musik igen, boka spelningar osv. Jag känner att nu flyter det på väldigt skönt (peppar peppar) i mitt liv, och personer runt om mig säger att jag låter/är allmänt piggare och gladare, och det känns så också! Förutom att jag än inte jobbar med musik så kan jag inte vara så mycket nöjdare än vad jag är just nu med mitt liv. Och jag förtjänar att få "skryta" om att det går/känns bra också.

Jag har satt upp några små mål för i sommar:
¤ Lära mig att åka longboard. (Jag har nu påbörjat på en skateboard tills jag har råd med en longboard, och än sålänge- inga brutna ben, vilket känns hoppfullt)
¤ Sjunga/spela mer offentligt. (Känner/vet du någon/något ställe som vill ha trubadur/sångerska- let me know)
¤ Försöka få in bättre mat-rutiner så jag kan må bättre fysiskt.
¤ Bättre kondition. (Jag jobbar på det dagligen med joggingturer på kvällarna osv, så även det ser lovande ut. Tålamod)
¤ Njuta. Njuta av att jag är 19 år, har flyttat till Sthlm själv, skaffat arbete på helt egen hand, fått underbara vänner, och framför allt, njuta av att jag är 19 och har första riktiga sommaren i Sthlm själv! Det ska bli så roligt.
:)

(Jag kommer säkert på fler saker till listan när jag inte är lika trött;P)






Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter ju toppen de! Man blev verkligen glad av det här inlägget :) Keep going!

2012-06-30 @ 01:08:28
Postat av: Marielle

Det låter som att det går bra! Lycka till med alla små målen och hoppas gnistan hålls uppe =)

2012-08-22 @ 00:26:54
URL: http://scenbloggen.com/thisismarielle

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0