Under pressure

.
Dagens låt:

The Majority Says – Trouble



NU har jag då hittat på nätet vilken svensk skådespelare som är min granne :) Jag började tänka bara ändå (pga utråkning förmodligen ;P) vart han nu kunde tänkas ha varit med i för filmer eller liknande, och då slog det mig att jag skulle kolla en gammal tv-serie som gick förut på 90-talet, Skilda världar, för jag fick bara för mig att han kan ha varit med i något sånt. Så jag sökte på google efter rollistan för Skilda världar och tog mig därifrån vidare genom att söka på Google-bilder på namnen (jag måste ju bara få säga att jag är ju en liten expert på när det kommer till att söka på internet efter saker man inte vet namn osv på, t.ex. filmer, låtar osv :> ). Men det visade sig iallafall att han var med i Tre kronor efter en stunds detektivarbete, och därifrån kunde jag ta reda på att han heter Daniel Larsson :) Han kanske inte är världens kändis, men jag visste iallafall att jag hade sett honom förut någonstans och Tre kronor följde man ju med mamma och pappa i tvsoffan på 90-talet så det var väl det sm hade fastnat då ;) Han är inte vad jag vet så aktiv i filmvärlden nu, men jag tror han fortfarande jobbar vid Dramaten iallafall





Ja, "mysteriet" är löst iallafall- väldigt skönt för hjärnan så jag slipper undra varje gång jag ser honom i radhuset ;P Mission accomplished, Ellis = mycket nöjd :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0