Stay, stay stay with me, you don´t have to go

.
Dagens låt:

Erik Hassle – Stay Away

Gott nytt år gott folk!

Jaa, då var det 2012 och det ska bli spännande att se om "vi går under" i år nu då ;)
Haha, positiv (Y)
-

Julen var mysig annars! Jag var ju hemma (hem nummer 2 ;P) i Söderhamn från den 23e till den 29e och bara hade det jul-mysigt sådär. Men jag längtade dock hem till hem nummer 1 och till det man har här hemma i Sthlm så det var skönt att få komma hem några dagar innan nyår och bara mysa.

Nyårsafton:
Jag var i Enskede, åt jättegod mat med jättetrevligt sällskap.
Och sen var det var ju det där med alkohol-stopp. Jag hade det lite för roligt på nyår kan man ju säga då eftersom ca 2 timmar efter det jättehärliga och trevliga tolvslaget med den jag ville vara med, så låg jag på toaletten, och där förblev jag långt in på morgonen... ;) Jag känner mig inte ett dugg cool av att ha gjort det som nog många skulle känna sig om dom drack för mycket och hade nått att berätta för kompisarna sen om hur mycket tok man sa och gjorde (;P). Det var första gången jag faktiskt nådde toalett-gränsen, så nu vet man ännu bättre vart man ska stanna och inte med goda drycker ;P Ja då lämnar vi det ämnet ;P
-
Nyårsdagen:

Ja det kan ju alla räkna ut hur jag mådde då ;) Det blev mycket vatten och sen försöka äta, men även mys och film.
-
Den 2/1-12:
Bakis-latheten fortsatte. Bara mys, skräpmat, film, fick lite friskluft av promenad, osv.
-
Idag:
Åkte hem vid 4-tiden, handlade lite och sen har jag bara duschat, ätit och suttit vid datorn. Jag ska fixa lite med jobb-grejer och sen kolla film tror jag, är fortfarande trött efter helgen ;)
-


En liten nyårs-skål till er från mig, lite sent men ;)


Nyårs-fördrink :) (som då alltså snabbt fortsatte i snaps-shottar, champagne, öl osv)


Och nytt år = nya festivaler och konserter så därför fick jag P&L-bandet avklippt av två snyggingar några minuter innan tolvslaget ;) Lättnad och lite sorgligt på samma gång att det åkte av, men mest skönt

-


Förut skrev jag ju på Facebook om uppträdandet jag såg på tv- Erik Hassle med låten Stay (inte Stay away- men den är också awesome) på julkonserten på tv 8, då fanns den bara på tv8play men nu ligger den också uppe på youtube, och jag får inte nog av den. Jag blev bara jättekär i låten och hur han framför den. Kolla du också!
http://www.youtube.com/watch?v=ONLEQcDcB1I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0